Underbar helg

Oj vilken underbar helg!! Ja vädret syftar jag på då... men nu väntar jobbet imorron igen SUCK
Gårkvällen var riktigt trevlig, sov hos Jonas o Anki o var otroligt nog inte bakis denna gång heller... så vi har legat i badhusparken o solat idag o så gick vi o åt på Ängeln sen... Sen har jag vart o hälsat på kusin Jeanette o ikväll ridit med Emma i det underbara vädret, 1 tim 40 min var vi ute varav jag hoppade av o gick själv 45 minuter. Helt okay tycker jag, med tanke på att jodhpursen inte är de skönaste skorna att gå i :D  Nu blir det slappa i soffan o kela med kissarna resten av kvällen innan sängen kallar, uppstigning 4.30... Eventuellt får jag väl veta imorron om jag får lägenheten men kanske inte förrän tis... hoppas hoppas, jag VILL ha den!!! 
Och fan jag fick ont i halsen oxå nu ikväll så hoppas verkligen inte jag ska gå o bli förkyld nu, kul när sommaren kommer... Nåja, färdigbloggat för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0