Visa leg??

Gjorde massa ärenden efter jobbet, var bl a in på Bolaget... har vart lite småstött för att de inte frågat efter leg på ca 2 år men försökt trösta mig med att jag ÄR ju ändå en liten bit över 20 nu.... :p Plus att typ alla som jobbar där i Piteå jobbade ju redan när jag började handla där så de känner lixom igen mig vid dethär laget ;) Nåväl, idag satt en ny tjej i kassan o DÅ HÄNDE DET!!! Såg att hon tittade rätt mkt på mig, o plötsligt när jag ska betala så frågar hon efter leg....! Gissa om mina mungipor nådde öronen, sa till tjejen att nu gjorde hon min dag :D Äh fan, hon gjorde hela veckan! ;) Jag menar, jag ÄR ju ändå 39 nu... fast jag nu inte låtsas om det =)
Var även förbi en gammal jobbarkompis o satt o surrade där. Nu har jag nyätit middag o sitter o samlar krafter för en motionsrunda i finvädret!
Bild på mig från imorse på jobbet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0