3 sjuklingar

Ja jag har ju förstås åkt på en förkylning nu oxå. Inte så farlig ändå men en sjujävla huvudvärk sen ett par dagar o den brukar sitta i några dagar.
For till hästarna igår efter jobbet o pysslade med dem. Ingen förändring direkt hos nån av dem. Imorgon ska veterinären komma o försöka tömma Elsas böld men det är inte säkert att det går för den bör vara mjuk då.. men hennes har blivit stenhård igen =/ stackars lilla Elsan. Tycker så jäkla synd om djuren när de är sjuka för de förstår ju inget =(
Idag blev det en hel del övertid o sen har jag tvättat lite. Nu blir det renbädda med nyinköpta sängkläder som jag fick för mig att jag behövde så hoppas på att sova gott i dem inatt! Natten till idag blev det inte mkt sömn, är som vanligt mest förkyld på natten. Måste fixa lite ärenden imorron oxå o sen veterinären då, så det blir att börja ännu tidigare än vanligt för att hinna. Trött o hängig o får inte bli sjukare eftersom en kollega blev sjuk idag så det måste täckas upp för henne oxå.
Nåväl. En dusch o sen hoppas att jag sover gott o vaknar pigg ofräsch! ;)
 
Pyssel m Prissen
 
Pyssel m Elsan

SötHomer har bäddat ner sig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0