Äntligen!!!

Idag ringde målarSture o sa att de tänkte komma hit imorgon minsann! =) Så jag tog med kissarna till mor o far där de får sova tills de är färdiga, får väl se om det blir att jag oxå får sova där imorgon, beroende på hur det ser ut här. Men m tanke på att de ska fixa i alla rum utom vardagsrummet så lär det väl inte vara så trevligt att vara här imorgon. Så nu håller jag på o tömmer rummen o stoppar in allting i v-rummet, så nu ser här förj-vligt ut kan jag säga! Trött som tusan är jag oxå. Haha ja nu måste jag ju även ringa stackars vaktmästaren imorgon o säga att nu får han komma m nya handdukshängare, toapappershållare, badrumsskåp o proppskåp när målarna är färdiga ;) Han har f ö varit hit idag med de nya ugnsplåtarna. Jag måste vara hans jobbigaste hyresgäst! :D
 
Blev tömkörning m Prisse ikväll o det hade kommit ca 1 dm snö där så han fick trava rätt mkt för det behöver han ju! Haha fasen vad tjock han är nu... sen for jag ut på en tur med Elsa.
Nu måste jag fortsätta fixa här så jag får lägga mig nån gång. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0