Härlig helg!!

Oj nu är det länge sen jag skrev här... men har faktiskt haft rätt fullt upp. Helgen började med ännu ett veterinärbesök där vi gjorde ultraljud på Prisse o jag väntar på att få höra nåt om bilderna men eftersom han fortfarande vad väldigt svullen så syntes det inte nåt bra. Klart är ju iaf att något är trasigt o hon sa att har jag otur kan det ta typ ett år innan han blir ridbar. Kul...
Elsa har ju då fått varbildning i sin stora knöl på halsen o den ska vi tömma imorgon o sen blir hon förhoppningsvis bra då.
Annars har jag spenderat större delen av helgen med R. Middag, vin, promenader, till hästarna en sväng, filmmys osv, toppenhelg får jag sammanfatta det! =) Blev ju även en krogsväng i lördags men jag var inte alls taggad men hade ju som lovat en kompis så.
Nåväl, ny jobbvecka nu då alltså. Ikväll har jag vart på en långpromenad, hade egentligen tänkt gå o hälsa på Karina först men ringde innan o då var hon riktigt dålig, hon hade vart sjuk en vecka o då orkar man ju inte få besök. Istället tog jag en längre promenad... känt mig riktigt hyfsad i foten senaste dagarna oxå så blev så sugen att springa lite ikväll... vilket jag oxå gjorde... men tycker redan foten känns sämre. Smart, håll dig till att gå istället!
 
Imorgon ska alltså veterinären komma efter jobbet så hoppas att det går bra då.
 
Prisse hälsar på veterinärens lilla hund. Han funderar nog på om det är en råtta ;p

Killen har fått en tröttspruta.. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0