Shit vad tiden går fort..

Jomen så då var det måndag igen, fort var den helgen över! Snart är det ju tamejfasen jul alltså...
Började jobba 5 i fredags för att hinna klart innan jag skulle till sjukgymnasten, kändes så jobbigt att fara tillbaka o jobba typ en timme till efter jag varit där... Ja o vad blev då domen på min fot? Hm ja hon blev ju typ chockad när hon såg hur korta hälsenor jag har, hon trodde att det var pga belastningen på dessa när jag sprungit som jag fått ont i foten. Hon trodde visst att jag skulle bli bra men hon trodde det skulle ta ytterligare flera månader. Köpte några dyra sulor som tydligen skulle vara bra... sen har jag förstås förbud på att springa o så ska jag stretcha massor för att töja ut hälsenorna. Ja, så roligt var det alltså...
Annars så har jag ju vart o ridit fre-lö, Prisseman har skött sig fast han förstås får mer o mer överskottsenergi. Elsa däremot är ju gammal o tycker det är skönt att bara ta det lugnt
Sen kom några kompisar hit lördagkväll o festade lite, tanken var egentligen att gå ut men det blev inte så. Söndag var jag dålig som jag brukar bli när jag festat så då hände ju inte alltför mycket kan jag säga..
Nu ska jag förbi en kompis en sväng =)
 
Jobbade för ovanlighets skull i utsläppt hår i fredags, haha flera gubbar frågade "om jag bytt frisyr" o tyckte att jag var SÅ olik mig :p
 
Finaste kissarna
 
Kel i stallet
 
Mera kel i stallet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0