Vidrigt! o ingen firmafest för mig

Ja så veterinären kom alltså idag o skulle tömma Elsas varböld på halsen. Urk vad vidrigt alltså... jag tog faktiskt kort men lägger nog inte ut dem här, det var så äckligt =/ Stackars lilltjejen fick ju tröttspruta så hon höll på trilla omkull men hon var ändå SÅ rädd, hon tyckte det var jätteläskigt. Gick inte tömma allt heller så hon måste komma imorgon o försöka få ut resten. Det betyder att det inte blir nån fest för mig :p Vi har nämligen firmafest, skulle till Western Farm i Boden o sen sova på hotell i Luleå men veterinären ska komma nån gång på em/kvällen så det blir stallet för mig istället för firmafest. Men, för att se det positiva i det hela (förutom att Elsa förhoppningsvis får bli BRA nu) så kommer R hem imorgon så då får jag iaf vara m honom sen på kvällen! :D
Jobba då imorgon fm, sen till apoteket o köpa grejer som Elsa behöver o blir nog även en sväng förbi Granngården o köpa benlindor. Hem o städa o fixa o dona o vänta på att veterinären ska ringa...
Ikväll sen jag kom hem från stallet har jag tvättat, duschat, bytt gardiner i vardagsrummet... gosat m Homer i några omgångar. Kom på för en liten stund sen att jag glömt äta middag... kan ju inte göra det denhär tiden så jag får göra mej en macka bara. Kika på Blacklist nu, hämta in tvätten o slänga mig i sängen o hoppas på att vakna utan huvudvärk imorgon!
 
Agdis tycker att vi ska sova nu =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0