2 killar =)

Sitter o kelar m en av mina killar... jag har ju turen att ha 2 st, en häst- o en kattkille! ;) För tillfället är det den sistnämna som det kelas med =)
Har väl inte hänt nåt speciellt... som vanligt alltså :p Jobbat o vart hos hästarna, igår o idag. Idag fick jag ridsällskap av Emma, hon red Prisse. Förutom att underlaget är skitkasst har det gått bra. Blev ju plusgrader igår men då måste det naturligtvis regna då oxå... eftersom det är kallt i marken är det därför väldigt isigt på många ställen där jag har hästarna, o hovslagaren som skulle kommit förra veckan har inte kommit ÄN så de har bara blankslitna sommarskor på sig! Försökte ringa hovis ikväll men han hade inte ens på telefonen... men fryser det på inatt kan de ju inte ens gå ut i hagen imorgon eftersom det regnat massor är det vatten typ överallt. Hoppas alltså verkligen att det får vara plusgrader nu OCH att han kommer imorgon! Ska prova ringa imorgon igen...
Imorgon är det tvätt- o städdag igen... ska även handla o göra andra ärenden som leta present till min mor som fyller år på lördag. Vet vad jag ska köpa men det gäller ju att hitta det oxå... sen ska jag även bjuda henne o farsan på middag på söndag. På lördag lär det väl säkert komma dit en massa folk så jag tar middagen sön istället...
Grymt jäkla jobbigt stiga upp imorse, fy sjutton vad trött jag var... så nu ska jag nog natta mig själv o hoppas på att få sova! Var förresten in idag o köpte en flaska på hälsokostaffären som förhoppningsvis ska få min onda mage att må bättre oxå. Sen råkades jag även halka in på systembolaget vilket definitivt inte får magen att må bättre men... det såg så tomt ut i kylen sen tetran tog slut... :D
 
Fina Prissen
 
Pusspuss!!
 
Bara jag
 
Elsa med spånig rumpa :D
 
Kvällsmys
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0