Brrrr

Kallt... hatar höst o vinter, usch!!! Vill ha sommar jämt, suck... en rejäl isskorpa på bilrutorna imorse så nu ikväll fick jag minsann lov att kolla hur motorvärmarstolpen funkar haha... min hyresvärd har ju så att man startar den via internet/telefon men jag har inte vart in o kollat hur man gör förrän nu då, nu tyckte jag det var dags! Så jag får väl se imorgonbitti om jag lyckades starta den eller ;D
Jobbat idag då förstås, ännu drygare tisdag än vanligt då jag fått mer att göra hos en kund... måste säga bort nåt på mitt schema nu. Dessutom vattenskada hos en annan kund så där kommer det oxå att bli ett jäkla stök nu när de ska bryta upp en stor del av taket osv... kul! :p
 
For o handlade lite efter jobbet o sen till mors-fars o käkade middag, alltid skönt att äta där nån gång i veckan o slippa göra käk själv... sen ridit båda kusarna. Uteritt m båda men usch vilket väder, svinkallt o blåste rejält. Blev en låååång varm dusch när jag kom hem. Det är nog det bästa m att bo i lgh; varmvattnet tar inte slut! Skulle bara haft badkar oxå när man är frusen...
Sen undrar jag om det kommer några målare i veckan. De har då inte hört av sig än iaf så jag tvivlar. Ringde bovärden idag för jag får inte lös dendär jäkla gamla lådan i köket som jag skulle få ta bort, målarna skulle ju måla där oxå sen... men den är så fastmålad att jag får inte bort den, dessutom verkar det lossna stora delar av både vägg o undersida av köksskåpen när den ska bort... hrm vad nöjd han kommer bli på mig. Han hade iaf bara telefontid till 11 så jag får ringa imorron ist. För jag har naturligtvis några andra saker jag ska be honom fixa oxå... haha det tar ju aldrig slut, stackars karl när det flyttar in såna som jag som vill ha allting fixat!! :D
 
Nåja... nu kom Homer o vill ha min uppmärksamhet o det ska han få! Puss =)
 
Jag på jobb idag =)
 
Nej jag har inte skaffat en giraff... Prissen tycker bara det är sååå skönt att bli kliad 
 
Va pysslar du me?? undrar Prisse
 
Kel med söta Elsa ikväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0