En till

morgonblogg! :D
Igår var det ett trevligt firande för mor. Jag for ju innan o skulle byta hennes present till en annan storlek men de hade inte öppet på helgerna så det gick ju inte. Gjorde endel andra ärenden då istället...
Efter kalasande for jag hem o förberedde dagens middag jag ska bjuda dem på (blir dubbelmarinerad fläskfile´ som jag bjöd Petter på häromhelgen), tog ett par vinglas o myste på härhemma bara orkade inte fara nånstans o var ju tvungen vara pigg idag. Jag lade förresten upp resten av jeansparen igår så nu är alla mina jeans lagom längd i benen, äntligen! :D
Sovit väldigt dåligt inatt tyvärr så fastän man vart skötsam o lagt sig tidigt o allt så är man inte utvilad direkt, typiskt. Jaja bara gilla läget. Nu blir det frukost o mys m kissarna o sen städa lite innan jag ska göra lite ärenden, bl a handla resterande ingredienser till middagen, sen fara o rida o så skulle veterinären komma idag sa hon så jag hoppas det. Farsan o Gunnar ska kolla om de kan laga min bil oxå o jag hoppas verkligen det för den går inte igenom besiktningen som det är nu, så om det inte räcker m att byta det de ska göra idag blir det en dyr historia o det behöver jag INTE nu! (det behöver jag visserligen aldrig men :D)
Snöade litegrann igår men tyvärr har den smält bort redan... nu vill jag ju ha RIDSNÖ så det går att rida!! Annars blir det att börja åka til ridhuset o det hade jag inte heller nån lust med.
Det var allt för denna gång, bye!
 
 
Frös igår hos mor o far så lade mig under en filt på soffan en stund. Fort var deras Rulle där o ville gosa. Han gillar samma plats som min Homer...

O kvällsgos m Homer! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0