Helg

Ja jag kan säga att det finns trevligare uppvaknanden mitt i natten än en blomfluga som störtdyker ner i ens igentäppta näsa... Helt klarvaken o sen gick det inte sova mer. Alltså ännu en sgs sömnlös natt här.
Steg då upp rätt tidigt o började städa. Ska iväg o göra lite ärenden (förvånande va?? :D) så fort de öppnar, sen tar jag med mig kissarna till "mormor o morfar" där de får sova inatt. Jag ska ju ha inflyttningsfest ikväll o vill inte ha katterna hemma då. Rida hästarna o sen hem o fortsätta städa o fixa (en kille som kommer är ju kattallergiker så jag ska förstås försöka få bort så mkt päls som möjligt här)
Igår var farsan hit när jag slutat jobbet o borrade upp lite grejer på väggarna, sen gjorde jag massa ärenden, haha... sen till hästarna o red. Elsa var jättepigg =) Prisse var pigg o småbusig vid uppvärmningen i skogen, sen red jag dressyr på honom o han var faktiskt skitfin!
Hunnit ringa ett jobbsamtal oxå på morgonen o måste strax ringa ett till... kul när man måste jobba helger oxå
 
Nåja nu ska jag fortsätta fixa här o göra mig lite snygg innan jag ska in till stan oxå. Sen ser jag fram emot en trevlig kväll i goda vänners lag, o så utgång på det! Puss o kram // Nette
 
På jobb igår
 
Gos =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0