Kattakuten

Så var den helgen oxå över =( Har iaf fått mer gjort än vanligt eftersom jag inte festat nåt, alltid något haha
 
Myste på här hemma på morgonen/fm idag, o lade även upp några jeanspar men har ändå kvar 3 st... ja har man korta ben så är alla byxor för långa! Har inte orkat lägga upp några som jag köpt senaste typ 2 åren dock så har några stycken nu... blev less då symaskin jävlades dock så hoppas den är på bättre humör imorgon :p
Sen for jag till hästarna vid 12, klippte Elsa eftersom hon ser ut som en brunbjörn o blir svettig av minsta lilla, sen for jag ut o red henne. Stenhårt i marken idag oxå så blev mest skritt. Sen blev det lite dressyr m Prisseman, ungefär halva paddocken är sandig så där är det ngt mjukare så där kan jag trava... hoppas de har rätt de som säger att det ska bli varmare nu för då blir det väl även lite mjukare i marken...
Sen ville morsan att jag skulle äta middag där o det tackar man ju inte nej till! Sen följde hon mig o delade ut lite lappar i brevlådorna i byarna där; jag delar ut åt Kattakuten om kattstackare som behöver stödhem o naturligtvis även permanenta hem... eftersom jag har 2 egna katter o bor i lgh kan jag inte vara stödhem (det skulle nog inte uppskattas av mina, spec inte Agda...) men jag kan ju iaf försöka hjälpa till att hitta hem. Blev så sent o mörkt så ska dela ut i mitt eget område imorgon...  Är det nån som känner att de kan o vill hjälpa någon stackars kisse så gå in på www.kattinorr.se!!
 
Efter en dusch har jag sen legat i soffan o myst m Homer en stund, nu tänkte jag bara knappra ner några rader här så ska jag göra en tidig kväll sen. Skulle behövt sova en vecka i sträck tror jag
 
Klippning av min "brunbjörn" påbörjad =) Jag har henne alltid lös i stallgången vad jag än gör m henne o hon rör inte en fena. Min förhoppning är ju att Prisse ska bli likadan en dag... men det lär nog dröja =/
 
Mysig tur (men kall) med Elsa idag
 
Kissarna har snott mitt favorithörn i soffan...
 
Emma o Prisse i fredags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0