Mera lappar

Ja då var veckans första jobbdag över iaf! Har gått utan några större missöden... duschat o gjort käk o myst m Homer o så har jag vart ut o delat ut lappar på mitt bostadsområde, alltså lapparna till kattakuten www.kattinorr.se. Gjort av m 100 lappar nu, o då har jag bara satt i trappuppgångarna här o inte i lådorna som jag först tänkte... ska skriva ut fler lappar sen, har ingen egen skrivare dock.
Imorgon tisdag... lång jobbig arbetsdag avslutas med middag hos mor o far o sen ska hästarna få lite motion. Tyvärr är det ju fortfarande minusgrader, inte blivit nåt varmare som de pratade om att det skulle bli... så det blir inte så mkt motion för dem imorgon heller.
Ont i magen som vanligt, nu ska jag lägga mig i soffan o hoppas att det finns nåt sevärt för ovanlighets skull annars blir det (kanske) väldigt tidig kväll! :D
 
Jag o Elsa i lördags
 
Det var så kallt i lördags (eftersom det är hårt i marken skrittade jag bara o då fryser man ju ännu mer, o kyliga vindar var det oxå) så jag frös så mkt när jag ridit Elsa. Tog därför en promenad med P för då får man ju upp värmen ist för om man sitter på o skrittar. Soligt o fint var det ju dock! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0