Ny jobbvecka...

Ja nu har jag slarvat m bloggandet igen... fy Nette :p
Lördag var jag ju då o red mina älskade hästar iaf, blev dressyr m Prissen o uteritt m Elsa. O tillhörande gos i stallet förstås. Sen hem o fixa middagen o mig själv osv o så kom kompisen som jag skulle bjuda på middag då förstås. Gott var det! Sen kom några fler kompisar (jag som sa förra helgen att jag aldrig mer skulle ha fest för att det var så tråkigt städa undan sen haha) o så blev det utgång på det. En tråkig misshandel på krogen drog ju ner stämningen endel... sjuka människor finns det ju, usch!! Polisen kom dit o pratade med alla vittnen (såna fanns det gott om eftersom det skedde mitt bland allt folk dessutom) bl a en av mina kompisar, själv stod jag med ryggen emot o pratade med kompisan då så jag såg absolut ingenting men hon såg allt... jävligt grymt =/
 
Nåväl, igår mådde jag väl som jag förtjänade... hrm typ magsjuka ja? :D Dålig tills på kvällen, men när jag piggnat till lite kom en kompis förbi en sväng...
Idag jobbmåndag då, suck. Var tvungen sluta tidigare dock eftersom jag skulle på ögonbottenfotografering på las. Hade ju som tänkt till hästarna efter det men man får ju inte köra bil efteråt... en kompis skjutsade mig dit o hem så bjöd in honom på kaffe sen... men sen har jag inte gjort så mkt. Kändes ju lite konstigt att ha en hemmakväll från hästarna utan att ha tvättstugan eller vara bakis haha... så jag har mest slappat o kelat m Homer. Vilket jag nog tänker återgå till nu!
Puss // Nette
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0