Snabbis

Okay nu blir det en snabbis! ;) Lång arbetsdag (som vanligt) o helt enkelt för trött för att fara till hästarna... så de fick en extra vilodag! Ringde morsan o sa att jag inte skulle dyka upp för då nattar hon dem ju o fixar... hon trodde inte att de skulle bli alltför ledsna att vila.
Hem o gjorde middag o sen lade jag mig i soffan, så ringde en kompis o ville komma o hälsa på en sväng o han for just. Så, nu tänkte jag bara slänga in några rader sen ska jag o kissarna krypa ner under täcket! O som jag ska sova!! ;) Hoppas jag iaf. Imorgon efterlängtad fredag!! Kortdag (hoppas jag iaf haha, får väl se vad som händer under dagen) o sen till hästarna, sen var det nåt prat om filmkväll får väl se vad som blir av den. O på lördag tänkte jag ta en ordentlig sovmorgon, minns inte när jag lyckades m det sist men håll tummarna gott folk!
 
Mysbild på mig o Homer när jag var hem på lunch. Skönaste kissen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0