Tvätt- o städdag

Jamen så var det snart helg igen!! Inte en dag försent... :p
Regnet har öst ner hela dagen idag, fy. Då är det bättre med snö fastän jag hatar vinter...
Jag fick ju inte tag i hovslagaren igår, han hade inte på telefon när jag ringde. Så imorse ringde jag igen o när han svarade sa jag "Visst hade du tänkt komma till mig ikväll?!" (ja jag hälsade väl först oxå haha) han lät lite tveksam men jodå sa han sen, så han har varit där ikväll så nu har de vinterskor o broddar! Eftersom det regnat hela dagen o vart kallt i marken har de ju knappt kunnat röra sig i hagen idag.
Har även försökt få tag på veterinären ikväll för att de ska vaccineras nu, hon svarade inte men ringer väl förhoppningsvis upp för vi pratades vid förra veckan om att de behövde henne nu.
Var o köpte en present åt morsan efter jobbet oxå... o ikväll är det alltså tvätt- o städdag, men nu har jag städat klart... ska hämta in sista tvätten o lägga mig i soffan sen o kolla Blacklist o mysa m Homer =) Vi har redan hunnit mysa några svängar men man kan aldrig få för mkt! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0