ZzzzZZzzZzZZzz...

Hoppsan... nu var det några dagar sen bloggande igen. Min vanliga ursäkt är tid o ork...
Det var riktigt skoj på förfesten i lördags men jag hade inte så skoj ute. Har sällan det på statt... fick några fina inflyttningspresenter oxå =) Söndag var jag.. hm väldigt trött :D Piggnade till på kvällen o då fick jag främmande oxå. Blev övertid på jobbet både igår o idag o jag har dessutom haft några sånadär så gott som sömnlösa nätter så jag är grymt trött kan jag meddela... har ju då även vart hos hästarna efter jobbet igår o idag. Idag blev det uteritt med Prisseman o dressyr med lilla Elsa =) Imorgon har jag tvättstugan så då får de (o jag!) vila. Hoppas verkligen jag kan sova inatt annars blir det inte kul att jobba imorgon.
Hade även tänkt mig på en promenad imorgonkväll o ev träna lite hemma o se vad min fot säger om det...
Nu lite soffmys med sötaste Homer (o klippa klor... han ska ju alltid borra in dem i mig när vi gosar) o sen förhoppningsvis SOVA... håll tummarna! Puss!
 
Fest i lördags... vet inte riktigt vad jag o Ullis pysslade med men roligt hade vi tydligen!
 
Hann lägga mig i soffan 5 min innan jag for till hästarna idag... såå trött.. o naturligtvis hann jobbtelefonen ringa. 2 ggr
 
Jag o P ikväll
 
Gos med E ikväll. Hon är visst lika trött som mig! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0