Äntligen!!

Strulade till sig lite på jobbet idag så blev  nån timme i telefon på em för att få det att gå ihop resten av veckan o framförallt imorgon då m extrajobb o sånt. Detta gjorde att jag tog beslutet att inte fara på träningen idag, för jag anser att mina stackars hästar kommit i sista hand länge nog nu o jag tyckte att båda verkligen behövde få motion idag då jag inte kan fara dit varken onsdag eller torsdag, o då hann jag inte på träningen. Trist då jag dessutom hade ändrat leveransdagen för sängen för att kunna fara dit men, shit happens...
Blev iaf tömkörning m Prisse o dressyr m Elsa. Lydiga o fina båda två =) Sen red jag ner "till bäcken" o kollade på vår nya vägtrumma som äntligen kommit så vi kan laga "min ridväg"; som jag saknat den!! Den har spolats bort av vårfloden några ggr o senast förra våren alltså 1,5 år sen så jag har inte kunnat rida där. Men nu har byafolket lyckats få tag på en trumma 2,5 m i diameter så fan vore väl om den skulle spolas bort nu då.. :D
Nu sitter jag o myser lite m levande ljus o musik; har kopplat in mina nya datahörgtalare som jag köpte igår.
 
Imorgon får jag se hur lång min jobbdag blir då den blir lite annars än den brukar, om jag hinner göra alla ärenden jag tänkte o däribland då leta tapeter.... för kl 17 måste jag ju vara hemma o invänta sängleveransen =)
 
Nu lite mera mys i soffan innan det är dags att krypa ner under täcket! Puss!
 
Jag innan jobbet... ser ju lagomt trött ut.. :D
 
Söta Agda sover i soffan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0