Äntligen!

Men sedär då var den helgen över!! =/ Jobbmåndag imorgon sen ska jag till lägenheten o börja skrubba! Ska ringa på morgonen o be att få vara med vid besiktningen sen är det förstås div grejor jag behöver köpa dit. Har varit dit med mer grejor idag o så har jag skrivit upp allt jag tänkt påpeka, förutom smutsen som han ju ser själv är det massa trasiga grejor... hmm jag vågade mig på att ta loss köksfiltret + locket till avloppsbrunnen idag... ni kan nog tänka er hur det såg ut där =/
Har även ridit o så har det vart hit ett par o köpt min gamla soffgrupp som jag annonserat, så skönt att äntligen bli av med den o få en liten slant!! Kommer då bara på fler saker jag vill ha till lägenheten så det var mycket välkomna pengar! =) Dessutom förresten, jag bestämde mig idag att om de gamla hyresgästerna inte får stå för nya tapeter i vardagsrummet så betalar jag det fan själv... mörkbruna dystra tapeter, vem fasiken vill ha det..?!!
Längtar till besiktningen o att få höra vad han säger, ska bli spännande... jag tycker ju dels att de ska få betala massor för städningen, sen byte av tapeter osv. Hoppas det är nån snäll besiktningsgubbe som går charma in sig hos! ;)
 
Jaja, blir tidig kväll ikväll iaf, kunde inte sova inatt heller så steg upp kl 3, jag är ju som jag blev...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0