Crosskillar

Råkades ju hoppa över bloggandet igår så slänger in en snabbis nu ;)
Satan i gatan vad trött jag var både igårkväll o imorse... o det värsta är att jag tamejfan såg ännu mer trött o sliten ut nu på morgonen än vad jag var! Haha inte lätt... kanske borde börja göra dedär "tidiga kvällarna" nångång o inte bara tänka tanken...
Nåväl, jobbet gick utan större missöden igår. Har väl lyckats få ihop allt resten av veckan oxå, bara ingen fler blir sjuk nu! :p Tackar vår gulliga extrapersonal för det... Jag har dessutom tänkt sluta lite tidigare på fredag (imorgon alltså) eftersom det blev rätt mkt övertid förra veckan... då blir det en tripp till Ikea när jag slutar! Handla "det sista" till lgh o äntligen göra klart här...
For till hästarna igår em men morsan hade vart ut o gått m Elsa o tyckte att det kunde räcka m motion för henne så jag behövde bara rida Prisse... det tackade jag för, trött o hängig som jag var! Han var pigg o glad o rätt "på tårna" men skötte sig bra ändå. Red efter den lilla skogsvägen där jag oftast far m honom för att slippa trafiken, men då kom det ett par killar efter oss m nå crossare som levde om utav H-VETTE. Som tur var är killarna schyssta (har träffat dem fler ggr) o tvärnitade när de såg oss o vände. Haha jag såg deras spår sen när vi var på hemväg; de hade verkligen TVÄRNITAT! :D
Nåja, nu iväg o jobba sen lite ärenden å så tvättstuga hela kvällen... måste även komma ihåg att gå över till morbror o lämna igen de små mejslarna jag lånat av honom. Haha det roliga är ju dessutom att jag hittade egna små mejslar som jag köpt utan att komma ihåg det; de ligger i förpackningen så fint... :p
 
Jag o Prisseman igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0