Det var den helgen

Jag var riktigt duktig igår o fick rätt mkt gjort så det såg riktigt hyfsat ut här men idag var jag ju o hämtade mer grejor så nu ser det lika hemskt ut här igen, suck. Har även hämtat kissarna idag så NU är det officiellt inflyttat här! =) De är fortfarande väldigt oroliga dock,får se om de tror sig att sova nåt inatt...
Fortfarande riktigt förkyld men ingen feber så känner mig hyfsat pigg ändå faktiskt. Eller pigg är nog fel ord, har som vanligt inte kunnat sova så mkt i helgen, inatt fick jag nöja mig med ca 2½ timme.
Var till Bloms igår o köpte 2 taklampor i hallen (har även köpt 2 vägglampor jag ska ha i hallen) så nu har jag taklampor överallt! =)
 
Idag har jag då fortsatt fixat o sen var jag o tömkörde Prisse o red Elsa en sväng, hämtade kissarna o mer grejor då...var förbi kusin Jeanette en sväng innan jag for till hästarna oxå, o så har jag vart o handlat o håller även på o tvättar. Men trött i ögat så ska försöka krypa ner under täcket snart o hoppas kunna sova inatt! Imorgon tror jag att hästarna får vilodag (igen) så jag får fixa här så jag blir klar nångång,o så vill jag inte lämna kissarna ensamma både hela dagen o kvällen när jag precis tagit hit dem. 
Nåväl, hämta in sista tvätten nu sen försöka göra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0