Dumma brud...

Sorry för den krassa uppdateringen! ;) Är sjukt mycket för tillfället med både jobb o lägenhetsstäd o annat. På tal om lägenhetsstäd så fick jag sms av tjejen som haft den i eftermiddags. Hon undrade om den var besiktigad o om jag visste hur det gick.... Jag skrev att hon får betala för städning o tapeter men att hon skulle ta det med bovärden. Men hon fortsatte, förstod inte VART det skulle tapetseras o inte heller när jag nämnde toaletten. "Den hade de ju redan betalat för". Dessutom kom det jag väntat på... "städningen går ju ej bedöma eftersom du redan flyttat in".... haha dumma brud! Det var ju det jag visste att hon inbillade sig, därför hon höll på nycklarna till lördagen så de inte skulle besiktiga den före. Jag skrev bara tebax att det syns ju vad som är gammal smuts o nämnde några av sakerna de "missat", ännu en gång skrev jag att hon skulle ta det med bovärden för att jag inte hade något med det att göra. Så hon lär ju ringa dit o få ett utbrott på honom imorgonbitti. Jag förstår inte hur man kan sabba en lgh så mkt, sen skita i att städa den o inbilla sig att det ska gå vägen...? Jaja finns gott om muppar.
 
Så kan jag ju meddela att jag håller på att bli sjuk IGEN?!! Det är inte sant, det går ju bara inte! Har ju knappt hunnit bli frisk? Inatt var jag täppt i näsan (kunde inte sova inatt heller, ovanligt...) o hela dagen sen har jag haft rinnsnuva. På eftermiddan fick jag den jäkla huvudvärken igen tillsammans med halsont o nu känner jag mig lite febrig! Alltså det funkar INTE! Nu är det bara att gå o jobba ändå, bara bita ihop. På fredag efter jobbet ska jag till Skellefteå oxå o göra en grej, sen i helgen ska jag ju som bli klar i lägenheten tänkte jag. Hade även planerat in lite vinmys tillsammans med sällskap o lägenhetsfix. Så sjuk kan jag INTE bli nu igen, det går jag inte med på!!!
 
Nu knapra lite tabletter o krypa ner under täcket med kissarna! Natti!
 
Jag på jobb
 
Jag o Elsa ska ut på tur

Hästarna efter dagens motion =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0