Fan vad jag e bra!!

Dagen har flutit på utan större missöden. Dock är en kollega sjuk så jag ska jobba 4 timmar för henne imorgon o får 9,5 timmar, men hade haft ännu längre dag om jag inte gjort bort mina fredagstrappor idag. Är väl inte det roligaste att jobba över en fredag men men =)
Ja ikväll har jag då haft tvättstugan o har även monterat ihop min säng, helt själv! Riktigt imponerad av mig själv måste jag säga, det trodde jag aldrig jag skulle lyckas med =) Jag beklagade mig lite på fejjan innan o fick ett mail av en killkompis som erbjöd sig  att komma o hjälpa mig men jag tänkte att jag kan ju faktiskt prova själv... o det gick ju finfint! Haha lite svordomar förstås o het blev jag där ett tag så kläderna åkte av ;) men nu står den där så fint. Få se om den håller inatt bara... :p Jag o kissarna har redan premiärgosat o sen ville Homer inte ens kliva upp så att jag kunde bädda så jag tror att de godkänt den nya sängen!
 
Imorgon blir det alltså jobba rätt länge sen rida Prisse o sen hem o börja förbereda lite för tapetsering tror jag... får se vad klockan blir... alt att det blir spackla o slipa o greja lördag o tapetsering söndag? Jaja får se hur det blir. Håller även på att måla mitt sminkbord men ska hämta mer målarfärg hos mors-fars imorgon, har lämnat den där. Det ska väl iaf bli klart imorgon! Letar då även en fin spegel till bordet + att jag måste ju ha bra m belysning, gärna spegel m belysning på...
Trött i ögat nu, ska hämta in tvätten strax o sen blir det nog att krypa ner i nysängen o förhoppningsvis sova gott som satan till typ 4! :D
 
Gos efter jobbet!

Såhär hjälper Homer till med sängmonteringen...
 
Tadaa!!
 
Premiärgos i sängen m Homer

Å så kom Agdis å ville gosa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0