Fick blommogram idag =)

Sådärja då var det snart helg igen! =) På förmiddagen ringde en kvinna från en blomaffär o ville kolla min adress för jag skulle få ett blommogram under dagen.... så trevligt, det var längesen jag fick! O sånadär goda Lindor chokladgodisar från Lindt var det oxå med... :D
Jobbat o gjort ärenden (bla a bolaget, måste ju som fylla kylen så det finns när lusten faller på...) o hämtat madrasserna så nu har jag iaf dem... sängramen får jag alltså vänta på några dagar till. Hann knappt bädda ut madrasserna så skulle Homer provligga där, sötkissen! Han ska som alltid vara med överallt... Tvättat oxå o håller på o fixar här för att få undan allt skräp nångång, är så less att det aldrig blir klart här.
Sitter o gosar m Homer nu, han passar förstås på när jag sätter mig ner ;p Men nu ska jag fortsätta stöka på här, ska försöka göra hyfsat tidig kväll ikväll oxå, var SÅ grymt trött igårkväll o har faktiskt sovit inatt men lägger mig ju alltid försent egentligen o imorse var det tungt kan jag säga.
Puss å kram! =)
 
 
5 stora fina röda rosor o Lindor choklad =))
 
Homer testar madrasserna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0