Hängig igen

Blev så hängig på eftermiddan... skulle krypa ner i sängen en stund bara när jag kom hem men hann då inte somna så ringde förstås jobbtelefon (min vanliga stängde jag av ljudet på men inte jobbtelefon som låg i köket) o så var det en hundj-vel som skällde oavbrutet så det var den vilan. Lite småfebrig iaf så det blev bara att vara hemma ikväll =( Kan absolut INTE vara hemma imorgon så hoppas att jag är piggare då
 
 
Nu ska jag mysa ner mig m Homer i soffan o ha lite pälsvård oxå, stackaren har fullt m småtovor o det brukar han inte ha. Slarvig matte har dåligt samvete!
Lägger förresten upp en före o efterbild på v-rummet... har inte fått upp nåt på väggarna eller så (förutom tapeterna då haha) men så ni får se skillnaden bara på tapeterna... de dystra mörkbruna som var innan o de ljusa som sitter där nu. En klar förbättring iaf enligt mig! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0