Helg =)

Jag glömde faktiskt blogga igår... haha. Jag lyckades fippla med datorn o göra nåt knas (måste be min datorkunnige kompis Petter komma o fixa för jag fattar ju nada) o sen glömde jag faktiskt bort det...kom ihåg när jag skulle gå o lägga mig o då var jag för trött. Så¨nu kommer det ett snabbt inlägg istället..
Jobbade ju då igår, gick bra... sen träffade jag på en gammal kompis, Ullis, o stod o pratade jättelänge m henne. Så tyckte hon att singeltjejer som vi är borde vi väl ta nån krogsväng snart?! Jag var såklart inte sen att haka på ;)
Sen lite ärenden o så hem o göra middag innan jag åkte till hästarna. Emma rider ju Elsa fredagar så hon var redan riden o jag behövde bara rida Prissen så han fick arbeta rätt ordentligt igår, välbehövligt!! Först uppvärmning i skogen, ett dressyrpass m bl a galoppfattningar från skritt o bakdelsvändningar o sen galopp i skogen som avslutning. TRÖTT blev han o det behövde han! =)
Sen hem o fortsätta fixa i lgh, haha det går SÅ sakta jag kommer av mig hela tiden...  vill då inte ens bjuda hem folk som här ser ut...Idag ska jag "jobba" lite hos några bekanta som behöver hjälp, sen rida båda pållarna o så blir det ev lite vin ikväll, o Andreas ville komma förbi. Men då måste jag ju göra klart i lgh innan oxå isf :D
Nej nu ska jag göra mig klar, så hoppas alla får en toppenlördag!! =)
 
SnyggPrisse =)
 
 
Jag o Prisse igår innan ridning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0