Jobbmåndag

Nej nu har det inte blivit ngt bloggande på ett par dagar igen... fy skäms! :D
I lördags gjorde jag massa ärenden på fm/mitt på dagen sen for jag till mor o far o käkade middag m syster, sen red jag pållarna. Hem o efter en dusch tog jag mig nåt vinglas sen snackade jag m ett par kompisar som tyckte jag skulle komma på fest där de var. Jahapp så det blev att fixa till sig för partaj o fixa skjuts sen åka dit... hade inte med mig nåt mkt att dricka för jag tänkte inte dricka så mkt men Camilla gjorde några skitgoda smoothiedrinkar som hon bjöd på o vips blev Nette mkt fullare än vad hon tänkt! :p
Vi hade tänkt på Sjöbodan sen men det var så lite folk så vi gick aldrig in... däremot blev det ju som sagt mer dricka än jag tänkt så jag blev riktigt bakis igår, huga. Piggnade inte till förrän sent på em så hände inte mkt igår...
 
Idag jobbmåndag då igen o sen på em en massa jobbsamtal... så till hästarna o rida oxå. Nu ska jag o Homer bädda ner oss i soffan o mysa tills vi ska gå o sova tänkte jag!
Imorron ska jag stressa som fasen för min tanke var att hinna rida båda hästarna efter jobbet innan träningen kl 18... så hoppas att det inte blir så mkt jobbsamtal imorgon men det vet jag iofs att det kommer bli pga vissa händelser idag. Nåväl ska iaf verkligen försöka hinna med båda hästarna + träningen!!
 
Så puss o gokväll! =)
 
Ett par av kompisarna på lördagens fest... där satt de o myste när jag kom dit
 
Jag o Elsa i lördags
 
Jag o Prisse ikväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0