Ny vecka

Ja då var måndagen oxå över o snart är det helg igen! ;) Haha om det då vore så väl... verkar bli en tung vecka med massa extra jobbfix även denna vecka. Eftersom det blev rätt mkt övertid förra veckan hade jag planerat att få sluta tidigare på fredag men inte säkert det går när folk är sjuka... nåja är ju några dagar kvar så får se hur det blir. Hade nämligen planerat in en Ikearesa fredag... handla färdigt allt som är kvar att handla så jag hinner fixa klart allt i lgh innan inflyttningsfesten! :D
 Vart o ridit efter jobbet men brr vad kallt det var idag... men kan väl egentligen inte klaga. Enligt temperaturerna som varit har vi ju inte ens höst än faktiskt. Men jag vill inte ha det heller, är så frusen av mig o hatar förstås att frysa! :D
 
Imorgon är det ju tisdag vilket innebär (F)army fitnessträning igen. Vi ska köra tidigare nu pga att det blir mörkt ute o jag kommer bara hinna rida ena hästen innan eftersom jobbet alltid drar ut på tiden nu dessutom... får nog bli Elsa imorgon.
 
Nu ligger Homer i mitt knä o myser, måste ha lite pälsvård på den rackaren det har vart dåligt med sånt senaste tiden! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0