Nya tapeter

Sorry men var så trött igår så orkade inte blogga nåt... helgen har iaf bestått av jobb, ridning o fest, typ. (Så igår var jag inte bara trött utan lite mer bakis kanske! :D)Idag alltså jobbmåndag. Blev lite övertid, sen har jag varit o ridit hästarna o sen målat ett varv på byrån som jag ska ha som sminkbord. Ja det är ju ingen ide´ att säga att jag är skittrött o ska försöka göra en tidig kväll... jo trött är jag men jag vet ju att jag inte kommer komma mig i säng tidigt fördet. Med tanke på att jag ska upp 4:15 borde jag ju redan sovit men men! :DJustja jag ringde bovärden idag o frågade hur det blev m tapeterna i vardagsrummet egentligen, han var ju lite tveksam om de skulle få betala omtapetsering där. O nej, tyvärr hade han bestämt att jag inte skulle få nya där. Så då sa jag att jag skulle betala det själv... jag tänker INTE ha bajsbruna tapeter!!! Så då får jag springa o köpa tapeter o flirta med nån som vill hjälpa mig tapetsera, helst igår förstås... sån e ju jag! :D Får se om jag hinner det imorgon, men det tror jag inte. Tänkte försöka hinna rida båda kusarna innan fitnessträningen o det kan bli nog stressigt. Så tapeter får nog bli onsdag... då kan jag ju inte fara till hästarna nåt eftersom jag skulle få min säng levererad på em/kvällen o de inte kunde säga vilken tid heller, störigt! Jo jag sa även till bovärden att jag inte får rent korkmattan i badrummet för smutsen har suttit så länge att det typ grott in... så han har varit förbi med en dunk med nåt medel som skulle vara jättebra sa han men jag har inte hunnit testa det än. Funkar det inte får de ju fan byta den med, inte vill jag att det ska se ut som att jag aldrig städat... fy.Nåja, hopp i duschen nu o sen lite soffmys m Homer! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0