Onsdag

Onsdag var oxå avklarad då alltså... dagarna bara flyger iväg o det känns som att jag inget får gjort! Kommer aldrig bli klar här i lägenheten.... o sen har jag ju ingen aning om när de kommer att renovera heller, o hur mkt det egentligen är de ska göra då.... jag hoppas iaf att de går med på "en halv fondvägg" i sovrummet, vet inte vad det heter men jag vill ha en tapet där huvudgaveln på sängen ska stå o en annan resten av rummet...
På tal om säng så har jag snart en sån oxå, haha. Ska fara å hämta madrasserna imorgon o eventuellt även en garderob... sen ringde de idag o ville leverera sängramen på tisdagkväll till veckan men isf kunde jag ju inte fara på farmy fitnessträningen så jag sa de skulle få komma onsdag istället..! :D
Har varit o ridit hästarna ikväll, uteritt med båda.O hunnit kela några ggr med Homer idag oxå, var hem på snabblunch o då skulle han gosa... hem efter jobbet o gjorde middag, då skulle han gosa. Ikväll när jag vart o ridit skulle han gosa direkt jag kom hem, haha han är för härlig den katten! ;)
Nu en dusch senare tänkte jag kladda ner några rader här i bloggen oxå innan jag fortsätter plocka bland alla mina grejer. Som sagt, det tar aldrig slut...
Imorgon efter jobbet har jag endel ärenden jag måste göra o sen som sagt hämta madrasser o ev garderob, sen hem o fixa meeera... tvättstugan har jag oxå ja, bara jag kommer ihåg att det är kl 16 o inte 19 som jag vanligtvis tvättar men tydligen är det många som vill göra det här för alla kvällar var upptagna hela veckan... utom lördag, kan ni förstå? ;D Träffade förresten en kille i tvättstugan så jag frågade honom om det inte fanns några städgrejer o om det inte var meningen man skulle städa där? Han såg ut som ett stort frågetecken o pekade på sopkvasten.... han förstod inte alls varför jag ville städa! Haha jaja tydligen gör väl nån städfirma det då.
 
Har ju vart dåligt m bilder på ett tag så nu bjuder jag på flera gosbilder på mig o Homer + hästarna =)
 
Dethär är kärlek! :D
 
Jaa de blöta fläckarna är Homers dräggel... :p
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0