Snart fredag....

Trött o hängig, kommer en snabb uppdatering här... Jodå förkyld som de flesta andra nu. Får se om man blir liggandes i helgen eller om man blir klar i lgh nån gång... Var förbi där en sväng på lunchen idag o fixade lite sen drog jobbet ut på tiden så jag kom hem seeent... orkade bara rida Prissen idag. Plockat ihop lite mer grejer jag ska ta med till lgh imorgon oxå. Efter jobbet blir det som sagt en sväng till Skellefteå o sen måste jag handla mer grejer till lgh... hittar inte ens några gardinstänger t ex, eller antennkabel till TV:n..? Farsan skulle fara förbi där med min TV imorgon, skulle ju köpa en ny men har inte haft tid så den gamla får duga tills vidare. Hoppas även få dekodern imorgon då? Nåja har inte kollat på TV på flera veckor så jag klarar mig nog utan i helgen oxå!
Nej usch nu väntar sängen o jag hoppas jag är piggare imorgon! Eftersom jag borde lagt mig för längesen då jag ska upp 4 är ju det tveksamt, både för kort sovtid o förkyld är lixom saker jag har emot mig om man säger så... Jaja sova får man göra i graven!
 
Innan jobb
 
Prissen i solnedgången
 
Homers sätt att säga att han vill följa med i flytten..? :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0