Tapetsera...

Mitt lördagskvällsnöje är inte mkt bättre än fredagsnöjet ;) Haha jodå, har faktiskt precis myst ner mig i soffan med ett vinglas. Slipade rätt länge igår, sovit dåligt i vanlig ordning, steg upp rätt tidigt o målade sminkbordet men tyvärr behövs ytterligare ett varv, suck... vill ju få det färdigt nångång... nåja. Sen slipade jag klart det som var kvar på tapeterna, in o bytte tapetklister när de öppnade eftersom farsan tyckte att det jag köpt var dåligt när de köpt det själva en gång. Sen for jag o red båda hästarna i regnet, jättekul när man inte ens har några regnkläder som håller tätt. Så det blev först Prisseman, sen in o byta kläder o så ut m Elsan.
Sen frågade jag farsan om han skulle komma o hjälpa mig tapetsera då, då blev han jätteförvånad o frågade om jag hade hunnit slipa klart... han trodde ju inte det han, så han hade ju INTE ställt in sig på nån tapetsering idag o såg väl inte alltför lycklig ut kan jag säga :p Sen när han väl kom hit sa han direkt att det skulle då bara bli en vägg ikväll.... vilket det också blev... men jag är då så jäkla trött själv så det var väl lika bra. Sen har kusin Jeanette också varit förbi o hälsat på, sen blev det en dusch för mig o som sagt nu har jag tagit mig ett vinglas o placerat mig i soffan en stund o kikar på AFV. Ska strax fortsätta plocka undan o fixa lite. O försöka göra en hyfsat tidig kväll ;) Imorgonbitti ska jag måla sista varvet på bordet (ja nu jäklar ska det bli sista!!!) sen skulle farsan komma på fm nångång så ska vi fortsätta tapetsera. Får se om jag hinner nåt till hästarna imorron... tog ett tag att tapetsera en vägg bara :p
Igår var jag ju o köpte en spegel o belysning till sminkbordet så så fort det torkar  kan jag få färdigt där =)
 
 
Prisse klädd o redo för ridtur i regnet
 
Elsa efter ridtur
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0