Tränat

Jo jag hostar o snörvlar mig genom dagarna, rösten har vart något bättre idag faktiskt men alla har ändå kommenterat hur förkyld jag låter.. :p
Hem o gjorde middag o myste m Homer efter jobbet innan jag for till hästarna. Tömkörde Prisse, hann inte göra nåt m Elsa =/ Packade lite mer grejer i bilen o sen iväg till Farmy Fitnessträningen... nej jag vet, inte smart när jag inte är frisk men har ju inte vart där senaste 2 gångerna så kände mej så dum,... så nu har jag både sämre i foten o huvudvärken började snabbt dunka (dessutom råkade Nina knocka mig i tinningen hårt som fan) o hostan förvärrades förstås oxå. Tjoho vad det är kul att vara jag...
Gjort lite måsten sen jag kom hem, bl a lite jobbsamtal, o nu är jag trött som satan. Som vanligt sovit dåligt inatt med... En dusch o sen hopp i sängen! 
Ursäkta de torftiga blogginläggen nuförtiden men de ska bli bättre så småningom, jag lovar... ;)
 
Homermys på soffan
 
Finaste Elsa, foto från söndag innan ridtur
 
Prissman =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0