Trasig säng

Ja idag kändes det ju ungefär som att hela världen var emot mig.. ;) Många jobbtelefonsamtal idag också för att få ihop allt nu. När jag var hem på lunch så var bovärden här med en bovärdskompis o gjorde lite småfix som jag ringt om... han hade även med ytterligare ett rengöringsmedel som jag ska försöka få bort smutsen i korkmattan i badrummet som inte går få bort. Suck blir så less... är väl bara göra om hela jäkla badrummet...
Avslutningsvis en jäkla massa ärenden, bl a köpte jag tapeter till v-rummet då så få se när man har tid att tapetsera. Helst igår förstås, men är såå väldigt mkt annat som ska göras med...
 
Ja så kom ju då min efterlängtade sängram. Men, naturligtvis, när killarna bar in den sa de att jag nog inte ville ha den. Nej för då var förstås ena kollit alldeles trasigt.... Jaha tyckte jag, vad gör vi då? Ja då skulle jag få ringa till Ikea där jag beställt den o reklamera o så skulle det ta ytterligare nån vecka... de fick inte ena ta tillbaka denna utan här skulle den stå då tills de skulle komma tillbaka, alltså nån vecka. ÅH vad störigt!! Jaha jag ringde då Ikea o var irriterad (den var ju dessutom en vecka försenad från vad de sa när jag beställde den) men han kunde inte ens se när de skulle kunna skicka en ny. Så jag blev så jäkla less o sa åt honom att vi skulle skita i det, kartongen är trasig på flera ställen men det är bara på ett ställe sängen är skadad o jag sa att jag får väl måla över det o hoppas att det är på ett ställe där det inte syns så mkt (fick inte packa upp den om jag skulle reklamera den) för jag orkar inte vänta ännu längre.... Jamen då skulle jag iaf bli kompenserad med ett presentkort sa han, o det passar väl bra eftersom jag tänkt dit om nån vecka så =)
Nåja, har då inte haft tid att plocka fram den ur kartongen än ens så det får bli imorron jag får försöka få ihop den... hrm hur då det ska gå för mig själv. Håll tummarna!
 
 
Kul att få hem ett sånt paket..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0