Hoppsan

...det var ett tag sen sist nu igen ;) Så vad har hänt... förutom det vanliga så har ju då min motionscykel kommit så gubben monterade ihop den å nu har jag börjat cykla varje kväll =) Få se hur länge det håller i sig, haha. Syrran har vart till Ikea så jag beställde ett par grejor med henne, bl a en hylla åt Homer som jag tror han kommer att gilla. När vi bodde i huset hade han en hylla som han älskade o han låg på den jämt, men jag kastade den när jag flyttade.
Jag o Robban har vart till fjälls oxå, hans far med fru har en stuga i Västerfjäll. Vädret kunde vart bättre, det var inte så mkt sol tyvärr så jag som är så frusen fick frysa en hel del. Annars var det mkt trevligt med skoterkörning, pimpling, bada bastu, god mat osv. Blir nog en fjällsresa till påsk oxå men då åker vi till hans mormor o morfars stuga.
 
Min lurvige Prins efter dagens ridtur. Det blåste väldigt mkt idag, därav huva på =) Han ska f ö få sig en välbehövd klippning till helgen!! Då ska även Emma komma o rida med mig
 
 Några bilder från Västerfjäll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0