19 feb

Men hallå, här kommer ett litet inlägg :D Har väl hänt endel senaste veckan oxå... tyvärr har min farbror gått bort så har en begravning här framöver att gå till =(
Desto roligare är ju då att nästa helg åker jag o Robban iväg o bor på hotell o myser!
 
Ja vad annars... jobbat, varit m Robban o hos hästarna, är väl ungefär vad som hänt sen sist.
I fredags var det ju Alla hjärtans dag o jag lagade gomiddag till mig o Robban (annars är det oftast han som står för matlagningen när han är hemma =)). Jag fick ett jättefint halsband o en fin liten tavla av honom <3 Lördag var vi med Prisse till Blåsmark på dagen, på kvällen for vi o festade lite hos Anki sen var vi ut en sväng.
Ikväll for jag o hälsade på kusin när jag for från stallet. Till helgen blir det väl inget speciellt, hästarna o fixa lite hemma skulle jag tro, en sväng till stan blir det nog oxå o köpa lite "måstehagrejor". Ska väl rida med Emma söndag pratade vi om, eventuellt även fredag om jag orkar vänta på henne, jag slutar mkt tidigare än henne :D
 
Nu däremot blir det borsta tänderna o slänga mig i sängen! Sjukt trött. Ska försöka att inte dröja så länge innan nästa gång jag plitar ner några rader här :p
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0