Som om det inte räckte...

Ja så var den helgen oxå över. Har varit en lugn o skön helg men gjort endel nytta oxå. Hästarna förstås, planterat om blomkrukor, promenader osv. Igårkväll var en kompis här o hälsade på sen stöp jag i säng hur trött som helst. Upp tidigt som vanligt idag men skillnaden var att jag brukar inte behöva ställa något alarm på helgerna för att jag "får" sova lite längre om jag bara kunde men brukar aldrig kunna det... imorse skulle jag iväg så jag var tvungen ställa alarmet o för en gångs skull kunde jag sova, hade ställt det på kvart i 7 o då brukar jag ALDRIG sova. Undrar hur länge jag kunnat sova idag annars? :D Var iofs tvungen att stiga upp före 4 o ge Homer frukost för han skrek som en tokig så jag tänkte att lite mat kanske skulle tysta honom, vilket det gjorde =) stackars kissen höll väl på att svälta ihjäääl.. ;) nu ligger han i mitt knä o gosar den sötbollen.
Imorse for jag iaf till hästarna, åkte till Blåsmark med Prisse bl a där duktiga Elisa red honom. Trött kille efteråt!! :D Men han var duktig.
Jag kom inte hem förrän på eftermiddan sen o då ställde jag mig o gjorde en hel ugnsplåt med köttbullar, sen har även nån timme av denna kväll, som de flesta andra de senaste 4 veckorna, fått spenderas med jobbtelefonen i hand för att lösa morgondagen. Varit mycket nu ett tag... Klockan hann bli 8 innan jag tog mig ut på en kvällsprommis. Som om det inte räckte med blåst, slask o halka så började det även snöa "småspik" haha... trevligare promenader har man väl tagit! Nåväl, lite telefonsurr med hjärtat som ju kommer hem imorgon, o lite Homergos senare så är det dåliga vädret glömt! =)
 
Har förresten även bett om ledigt ett par dagar här framöver samt bokat hotell för jag o Robban ska åka bort o mysa, längtar såå mycket! =)
Ja o om nån nu undrar hur det går med min bil så är problemet fortfarande inte löst, men mest troligt är det väl tydligen nåt som ligger o drar ström... frågan är bara vad!
Nu ska jag o Homer kela vidare lite i TV-soffan innan vi kryper ner under täcket. Bye!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0