Blöt o näck

Men sedär då var det snart helg igen!! :D Har varit en tung vecka... är så slut efter jobbet. O kallt är det ju oxå, usch. Blir lite övertid imorgon oxå då en kollega är sjuk, sen till hästarna o sen hem o duscha o laga middag =) Robban har jobbat in lite o kommer hem lite tidigare än vanligt imorgon =)
Ja jag vet inte om det hänt nåt speciellt i veckan förutom jobb o hästarna då... Idag ringde iofs min gamla arbetsledare o ebjöd mig jobb hos dem. Tack men nej tack sa jag...
Haha även pratat med de TVÅ som jobbade för mig när jag var borta, o båda två tycker att jag har skittungt schema o förstår inte hur jag orkar... hm tja, lägg till på tok för lite sömn till det oxå då, kanske inte så underligt att jag känner mig som en levande död oftast :p
Ikväll har jag tvättstugan o har städat lite i läggan oxå. Haha klantjag, har även tvättat handdukarna som jag hade på toan, sen när jag kom in från tvättstugan hoppade jag i duschen för att få mig lite värme. En låång varm dusch =) Men sen kom jag på att jag inte tagit fram några nya handdukar =/ Hm, kallt att gå blöt o näck o leta fram nya :p
 
Näväl, nu ska jag slänga på rena sängkläder oxå så ska bli skönt att krypa ner sen =)
 
Pigg o glad kille ska ut o jobba lite =)
 
På väg att göra en hästkarl av min gubbe ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0