Kallt

Hejhej, ja då var det måndag igen! Fy vilken kyla vi fick... jag o R hade tänkt fara runt o hälsa på kompisar under helgen men när det varit så kallt hade vi ingen vidare lust med det. Fredag var jag förbi en tjejkompis en sväng efter jobbet men hon hade migrän så det blev inget ångvarigt besök precis. När R kom hem gjorde jag middag åt oss, kycklinggratäng blev det, sen myste vi i soffan mest. Lördag gjorde vi lite ärenden på fm sen for vi till hästarna, han har ju blivit så duktig o hjälper mig =) Men kallt var det som sagt så vi var inte där så länge. Efter dusch o tacomiddag blev det lite öl/vin hos Marianne. Söndag hände det inte så mkt, fortfarande var det ju svinkallt... vi gick o åt en pizza på em, det var det man var utomhus den dagen typ. Kollade film o så... Borde ut o gå men blev ju förstås mkt sämre i foten igen när jag började om att jobba så jag avvaktar tills den känns bättre. Ja jag går ju med hästarna men det är inte så långa rundor...
Idag har det blivit något varmare men jävligt lokalt, skiljer massor i temp på bara nån mil... det var fortfarande -28 hos morsan o farsan (där jag ju har hästarna) när jag pratade m henne under lunchen så hon tyckte inte jag skulle komma dit nåt idag heller, bilen mår ju inte så bra i kylan.
Har blivit en hel del jobbtelefonsamtal sen jag kom hem oxå, fortfarande en sjuk o vikarier som inte kan jobba så hade endel att få ihop i veckan, men nu har jag nog löst det, bara ingen mer blir sjuk nu! =/
 
Nu blir det hopp in i duschen sen ta itu med disken innan jag gör Homer sällskap i soffan en stund. Puss o kram!
 
 Två av mina snyggingar; Robban o Elsa =)
 
Såhär snygg är jag efter att ha vart ute med hästarna i runt -30 grader :p
 
Drar lite kallt från mina fönster oxå...
 
Innan jobbet imorse
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0