Mys

Jo men nu var det hög tid att få ner några rader här igen...
Haft en toppenhelg med hjärtat. Fredagkväll var vi hos kompisar o hälsade på, lördag till hästarna på dagen sen hemma o myste på kvällen, söndag gjorde vi lite ärenden sen till hästarna, sen förbi min kusin o hälsade på o så mys på kvällen =) Eftersom vi båda är förkylda (han mycket värre dock) har vi tagit det rätt lugnt. O han har bjudit på god mat varje dag =) Sen så håller han ju på att bli en riktig hästkarl oxå; trotsar sin hästrädsla o börjat hjälpa till med dem... eller ja iaf Elsa som är lugn o snäll :D Prisse är typ mer vild än tam... när det dessutom blivit kallt nu oxå o det hatar han, han blir helnipprig =) Imorgon ska Emma följa med mig dit o rida.
Ny jobbvecka nu då igen alltså... jag fick förresten beröm idag igen (fick det senast i fredags oxå =)), en gubbe som sa att det märktes tydligt när jag var borta o andra jobbade för mig... i fredags fick jag höra samma sak av en tjej på hos en annan kund. Är ju så roligt när man får beröm o uppskattning =)
 
Nu sitter jag o kikar på CSI med Homer, sen blir det att krypa ner under täcket. Imorgon kommer Robban hem så då blir det mys heela kvällen! :D
 
 
Adga tycker att vi ska sova =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0