Usch o fy, pest o pina!!!

Ja precis så känns det... efter att ha varit hemma i 3 veckor så återgår man nu till jobb o vanliga rutiner imorgon. Längtar INTE kan jag ju säga!! DESSUTOM, o ännu värre, så har jag ju haft kärleken oxå hemma i nästan 3 veckor men nu har han precis åkt iväg på jobb igen han oxå. Så nu får jag nöja mig med gos med katterna o hästarna i några dagar....
Nåja. Nyårsfirandet var supertrevligt o jättegod mat, killarna fixade allt vi fick inte röra ett finger :D De lyckades utomordentligt bra med både förrätt o varmrätt =) Har faktiskt blivit oxfile´ alla dagar sen nyår oxå, utom i fredags när Robban gjorde en sjukt god smörgåstårta!
 
Idag har jag även fått träffa systerdottern som är hemma i Sverige o hälsar på med sin Australienske pojkvän, o systersonen som även han är upp o hälsar på med sin flickvän =) Alldeles för sällan man får träffa dem nuförtiden.
 
O Prisseman blir tamejfasen bara busigare... är ju fortfarande tömkörning o promenader som gäller för honom , promenader o skritturer med Elsa. Fast båda verkar tycka det är dags för lite mer arbete nu :D
 
Hehe det är förresten nån söt granne som skottar runt min bil så fort det snöat o även sandar när det blivit isigt... vet inte vem det är men jag har mina aningar. Man blir iaf glad när folk är så snälla =)
 
Nej nu är det inte mkt annat att göra än kela lite med kissarna i TV-soffan innan vi kryper ner i sängen, få se om det går att sova nåt inatt när man ska upp o jobba imorron... skulle inte tro det =(
 
Mys med Elsa
 
Promenad med PIGG O GLAD Prisseman
 
Jag o Agdis gosar i soffan o Robban är trött ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0