Don´t you just hate it when this happens?


Haha min frukostfralla... det värsta är att jag har 3 osthyvlar o alla är lika värdelösa!
 
Nåväl... det skulle ju vara soligt idag o jag skulle ju sitta ute o mysa i solen när jag städat o innan jag åkte till hästarna.... tror ni att solen låter visa sig nu då??!  Tidigt imorse sken den men sen kom massa stora fula moln o förstörde allt, morr. Bara städa på nu då o hoppas den kikar fram senare.
 
En sak som jag förresten alltid undrat över är hur i allsin dar man kan sätta vita lappar (skötselråd) på svarta underkläder? Ser ju förjävligt ut!! Även fast man klipper bort den finns ju en del kvar av lappen... skickade efter bl a ett par svarta spetstrosor nyligt o nog har de satt en vit lapp baki rumpan. Snyggt eller...? Haha nej inte det. Vissa sätter svarta men många sätter vita. IQ fiskmås skulle jag vilja säga...
 
OK nu är det färdigklagat för denna gång. Ser t o m solen försöker kika fram lite nu så bara rappa på med städningen så det blir klart! See U! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0