Jävla gubbe

Igår var vi ju då på min farbrors begravning. Det var jättefint men naturligtvis jobbigt. Tänker så mycket på hans familj o naturligtvis min pappa som tappade sin bror. Det var mycket folk o många tårar fälldes... kändes verkligen hur älskad han var. Det skickades ju även blombuketter o på ett av korten stod det som inledning "Jävla gubbe, vad bråttom du hade"... o så var det ju. Ingen förvarning. Det är ju som att man tror att alla man känner kommer att leva för alltid, men tyvärr är det ju inte så. Fy =(
 
På eftermiddagen var jag o morsan ut o red pigga hästar! Tror jag ska fråga om hon vågar sig på lite galopp nästa gång :D
 
Jobbat idag då, har ju kortdag fredagar o efter jobbet var jag o gjorde av med massa pengar. Köpte bl a en ny skitsnygg jacka o en ny handväska... sen ikväll har jag beställt en motionscykel (som Robban förstås tror att jag inte kommer att använda men han ska minsann få se ;)), eftersom foten ju fortfarande jävlas så får jag väl prova andra motionssätt än jogging o promenader.
Har tvättstugan ikväll, var som upptaget hela veckan o jag skulle ändå bara vara hemma ikväll så lika bra tvätta då när ingen annan vill göra det. Har även haft besök av kusin Jeanette =)
 
Imorgon ska jag till hästarna på förmiddagen, sen på kvällen fest hos en kompis
 
Som avslutning idag vill jag bara uppmana er alla att visa era nära o kära hur mycket de betyder för er, för plötsligt så kan det vara försent... man vet aldrig vad som händer. Så visa dem ni bryr er om att ni bryr er!! Puss o ta hand om er! // Nette
 
Snygghästarna efter ridningen igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0