Värdelöst

Hej hallå där! =)
Onsdag idag ja, veckan har gått hyfsat fort hittills iaf. Igår for jag till hästarna direkt efter jobbet, blev tömkörning med båda. Underlaget är ju tyvärr totalt värdelöst överallt nu efter den mysko vintern med plusgrader o nu sen några dagar minusgrader... stenhårt o jävligt överallt. De hade väl pratat om att det skulle snöa o ska det nu hålla på o vara minusgrader igen så får det gärna komma nån decimeter så det blir lite dämpande att rida ju!
När jag kom hem igårkväll duschade jag o fixade håret sen var jag så jäkla trött att jag gick o lade mig... fattar inte varför det aldrig går att sova som folk, man orkar ju fan inget.
 
Jaja jobbat idag då oxå förstås sen direkt till hästarna, red med morsan idag men går som sagt inte göra så mkt med detta underlag. Prissen var väldigt spänd o svamlig men han skulle ju behövt jobba ordentligt o springa av sig lite. Nu har jag kommit ur duschen, blir en promenad strax men ingen lång en eftersom foten värker... har inte fått cykeln än heller, nog fasen borde den kommit nu, vad sur jag blir! 1½ vecka sen jag beställde ju o de sa det skulle ta 5-7 dagar.
Imorgon får hästarna vila o jag ska göra lite ärenden o hälsa på lite folk efter jobbet tänkte jag.
Men nu är det dags för dendär promenaden! Bye =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0